Praktijk­gericht advies
voor betere resultaten

De basis voor betere resultaten ligt bij inzicht. Hoe gaat het met je organisatie? Wat kan beter? En hoe pak je die verbetering aan? Wij krijgen de antwoorden snel boven tafel. En dan niet met een eindeloos rapport vol abstracte taal. We bieden je concrete analyses: op maat gemaakt, to the point en vol praktische handvatten.

Je kunt direct met die handvatten aan de slag. Of je vraagt óns om (een deel van) het advies uit te voeren bijvoorbeeld via trainingen, interim- of projectmanagement. Als je wilt kunnen we ook operationele dienstverlening voor je regelen, via Voilà Support.

     

Altijd dichtbij en samen met jou

Uiteraard doen we dit alles in nauwe afstemming met jou. Zoals we ook onze analyses niet van een afstand maken. We duiken in je organisatie. Daar voeren we goede gesprekken met relevante personen: van managers en medewerkers tot jouw doelgroep. Vaak lopen we ook een aantal dagdelen mee op de werkvloer. Of we brengen een Mystery Visit (zie het kader onder aan deze pagina).

Klantbeleving

Je verleent diensten aan een groep mensen, of jouw organisatie nu in de horeca, de zorg of een andere branche zit. Hoe deze groep jouw dienstverlening ervaart, bepaalt voor een groot deel je succes. Hoe bied je hun de best mogelijke beleving? Hoe ga je nóg slimmer om met jouw klanten, gasten, cliënten of patiënten? En hoe zorg je dat je niet alleen een perfecte klantstrategie hebt, maar die strategie ook feilloos uitvoert? Wij vertellen het je graag.

Horecabedrijfsvoering

Het geheim van een succesvolle horecaorganisatie is geen geheim voor ons. We hebben zóveel kennis en ervaring op dit vlak dat we je heel snel kunnen aangeven wat er goed gaat in jouw organisatie, waar verbeterpunten zitten en hoe je die het best kunt realiseren. Het kan onder andere gaan om klantstrategie of operationele aansturing. Maar ook, bijvoorbeeld, om vakinhoudelijke zaken. Denk aan je reserveringen, bediening of restaurantconcept.

Facilitair in de zorg

De zorg is een prachtige, essentiële sector. We dragen er dan ook graag aan bij. Onze bijdrage: de facilitaire dienstverlening van zorgorganisaties versterken. We zien bijvoorbeeld in no time waar verbeterpunten zitten op het gebied van schoonmaak, eten en drinken. En we geven helder aan hoe die punten in de praktijk gebracht kunnen worden.

Méér

Als we je alvast één advies mogen geven, gratis en voor niks: staar je niet blind op bovenstaande voorbeelden. Want die zijn zeker niet uitputtend. Ben je op zoek naar een ervaren partij die jouw organisatie scherp, eerlijk en praktijkgericht verbeterpunten kan aanwijzen? Neem dan vooral contact met ons op ook als jouw vraagstuk niet naadloos aansluit bij de tekst hierboven. Leg ons dat vraagstuk vrijblijvend voor en ontdek meteen wat we voor je kunnen betekenen.

Mystery Visits

Bij Voilà Advies houden we van openheid en eerlijkheid. Toch doen we ook wel eens iets stiekems én hebben we daar veel plezier in. Het gaat dan om Mystery Visits. Bij een Mystery Visit sturen we in overleg met jou een Voilà Advies-specialist naar jouw organisatie. Zonder aan te kondigen wie op welke dag en tijd langskomt – of zelfs maar dát er iemand komt. En zonder dat de bezoeker zichzelf ter plekke bekendmaakt of aangeeft dat er een Mystery Visit gaande is. Tijdens het geheime bezoek speelt onze specialist de rol van een klant, gast, cliënt of patiënt. Hoe is zijn of haar ervaring van dit bezoek? Hoe gastvrij zijn bijvoorbeeld de locatie en het gedrag van je medewerkers? De antwoorden hierop nemen we mee in ons advies. Dit kan een eerste advies zijn, maar evengoed een ‘check’ (waarbij we bijvoorbeeld aangeven in hoeverre eerder geadviseerde en/of getrainde richtlijnen goed worden nageleefd).