Ons team

Misschien heb je pas één van ons ontmoet. Maar achter iedere professional bij Voilà Advies staat hetzelfde hechte team. We delen onze kennis, ervaring en enthousiasme met elkaar. En we bundelen die voor jou – toegespitst op jouw vraag.

VIOLA MULDER

Waar ik enthousiast van word? Van de impact die we hebben op organisaties. Maar misschien nog wel meer van de manier waarop we die impact behálen. Van de samenwerking met elkaar en onze klanten. Van ieders inzet en integriteit. En van het plezier waarmee we stuk voor stuk ons vak uitoefenen.

        

WIE IS ZE? 

Viola is oprichter en directeur-eigenaar van zowel Voilà Advies als zusterbedrijf Voilà Support. Voorheen was ze leidinggevende in grote (horeca)organisaties.

WAT DOET ZE?

Zij is beschikbaar voor advies, interim-management, projectmanagement, training en coaching. Wil je haar graag in je Raad van Advies of Raad van Toezicht? Neem contact op!

VOOR WIE ZOAL?

Zij heeft onder andere gewerkt voor Koninklijke Horeca Nederland (KHN), Karwei, Tangenborgh, Hotel Management School NHL Stenden en Green Planet.

MARIA BERTRAM

Laat mij maar lekker intern op de achtergrond werken. En vanaf daar mijn collega’s in staat stellen om hún werk zo goed mogelijk te doen. Dat dacht ik heel lang. Maar inmiddels werk ik steeds vaker ook voor klanten. En krijg ik juist energie van de combinatie tussen dat externe werk en mijn back-office-activiteiten.


WIE IS ZE?

Maria werkt sinds 2012 bij Voilà Advies. Zij heeft uitgebreide ervaring in administratie, receptie, officemanagement en secretariële werkzaamheden.

WAT DOET ZE?

Zij is onze interne officemanager en managementassistente.

VOOR WIE ZOAL?

Maria heeft onder andere secretariële werkzaamheden gedaan voor Emmen Vlinderstad, KHN Overijssel, KHN Aa en Hunze/Borger-Odoorn, Code Zeven, Bik Difference en Bij Daan Events.

BERNADETTE REUTEN

Altijd duidelijkheid brengen én creatieve oplossingen bedenken. Daar heeft Voilà Advies een voorliefde voor. En dat spreekt me aan, herken ik – ook in mijn eigen werk. In de orde die ik aanbreng in de agenda’s van collega’s. En in de woorden, beelden, vormen en kleuren van onze communicatie-uitingen.


WIE IS ZE?

Bernadette werkt sinds 2019 bij Voilà Advies. Zij heeft uitgebreide ervaring in administratie, communicatie en managementondersteuning.

WAT DOET ZE?

Zij verzorgt ons interne agendabeheer en de vormgeving van onze communicatie-uitingen. Zij is ook beschikbaar voor vormgevingswerk dat gerelateerd is aan onze opdrachten voor klanten, zoals flyers of menukaarten.

VOOR WIE ZOAL?

Bernadette heeft via Voilà Advies onder andere communicatie-uitingen gemaakt voor HorecaVakPunt Drenthe, KHN, Deltion & Co en Landal Orveltermarke

LYDIANNE HUISMA

Wat is er nou leuker dan het mensen naar de zin te maken; dan hier effectieve en als het even kan grappige manieren voor te bedenken? Misschien één ding: anderen tot diezelfde gastvrije houding inspireren. Hun daar handvatten voor geven. En zien hoeveel plezier zij hebben in hun succes.

       

WIE IS ZE?

Lydianne werkt sinds 2014 als freelancer bij Voilà Advies. Zij heeft na haar hbo-opleiding Hospitality Management in Leeuwarden veel ervaring opgedaan in de horeca en (telefonische) klantenservice.

WAT DOET ZE?

Zij is beschikbaar voor training en coaching. Meer weten over haar inzetbaarheid? Neem gerust contact op!

VOOR WIE ZOAL?

Lydianne heeft via Voilà Advies onder meer gewerkt voor Treant.




MARIJKE MAATKAMP

Het verschil maken voor teams of personen. Hun situatie verbeteren en zorgen dat zij happier worden. Dat is één van mijn belangrijkste drijfveren, daar vat ik problemen voor bij de horens. Ik geloof dat elk probleem een oplossing heeft. En ik vind het geweldig om die te zoeken, te vinden en toe te passen.

       

WIE IS ZE?

Marijke werkt sinds 2017 als freelancer samen met Voilà Advies. Zij heeft een achtergrond als Sales Manager en General Manager bij meerdere horecaorganisaties.

WAT DOET ZE?

Zij is beschikbaar voor interim-management, projectmanagement en training en coaching. Meer weten over haar inzetbaarheid? Neem gerust contact op!

VOOR WIE ZOAL?

Marijke heeft via Voilà Advies onder andere gewerkt voor Tangenborgh, Treant, ATLAS Theater en Hotel Management School NHL Stenden.

BART HALBMEIJER

Met elkaar goede dingen voor elkaar krijgen. Daar word ik enthousiast van. Hoe ik dat aanpak? Vooral door als facilitator leiding te geven. En door op de werkvloer veranderingen te begeleiden en te coachen. Zo help ik de zaken op orde te brengen – voor medewerkers én voor klanten of gasten.

        

WIE IS HIJ?

Bart werkt al met Voilà Advies samen sinds Viola Mulder het bedrijf startte. Hij heeft jarenlange ervaring als leidinggevende in de hotellerie, recreatiesector en schoonmaakbranche.

WAT DOET HIJ?

Hij is beschikbaar voor interim-management en projectmanagement. Ook geeft hij advies, met als specialisaties de inrichting van keukens en de opstart van nieuwe exploitaties. Meer weten over zijn inzetbaarheid? Neem gerust contact op!

VOOR WIE ZOAL?

Bart werkte via Voilà Advies voor diverse zorggroepen en organisaties, zoals Tangenborgh, het Zorgcollectief Zuidwest-Drenthe, Landal Orveltermarke, de Archipel Zorggroep en Patyna.

Audrey Hindriks

Sommige interim-managers passen alleen op de winkel. Maar ik breng teams en organisaties graag in beweging – passend bij de strategische koers. Samen op het juiste moment slimme stappen zetten: daar zet ik mijn sensitiviteit, betrokkenheid en creativiteit het liefst voor in!


WIE IS ZE?

Audrey werkt sinds 2023 voor Voilà Advies. Hiervóór was ze onder meer verantwoordelijk voor alle horeca (eten, drinken, receptie) bij ouderenorganisatie ZINN.

WAT DOET ZE?

Zij is beschikbaar voor interim-management en projectmanagement. Ook geeft zij advies en brengt mystery visits. Meer weten over Audreys inzetbaarheid? Neem gerust contact op! 

VOOR WIE ZOAL?

Audrey werkt op dit moment als interim-manager in het Ommelander Ziekenhuis. Daar vervangt zij het hoofd Hospitality, die op zwangerschapsverlof is.

Wouter Zwiers

Ik was niet echt thuis in de sectoren waarin Voilà Advies werkt. Of in het soort opdrachten dat ze doet. Maar juist daarom leek het me interessant om hier stage te lopen voor mijn opleiding Commerciële Economie. En dat beviel aan beide kanten zo goed dat ik na mijn stage ben gebleven!


WIE IS HIJ?

Wouter heeft zich met zijn vriendelijke, nuchtere en zakelijke instelling razendsnel ontwikkeld tot onze rots in de branding. Hij houdt ervan praktische processen op kantoor in goede banen te leiden. En wij houden ervan dat hij dit doet.

WAT DOET HIJ?

Offertes versturen. Afspraken inplannen. Het kantoor efficiënter inrichten. Een margeplan maken. En praktische zaken regelen met studenten die Voilà Advies begeleidt. Het is maar een greep uit Wouters vele waardevolle werkzaamheden als onze ‘kantoorbaas’.

VOOR WIE ZOAL?

Naast zijn kantoorwerk heeft Wouter onder andere meegedaan aan nulmetingen in het Ommelander Ziekenhuis. Ook notuleerde hij bij Koninklijke Nederlandse Horeca (KHN)-vergaderingen. En voerde hij voor KHN-regiomanagers voorgesprekken met potentiële leden.

Daniëlle Hugen

Ik hou van afwisseling, qua klanten en qua opdrachten. Maar er is wel een rode draad. Zo ben ik graag op de werkvloer, of het nu operationeel, leidinggevend of coachend is. En help ik medewerkers een bepaalde aanpak te leren? Dan vind ik het belangrijk om goed naar ze te luisteren en ze niet te betuttelen. Zo stimuleer ik samenwerking, cruciaal voor succes.


WIE IS ZE?

Daniëlle heeft meerdere diploma’s op zak – bijvoorbeeld van de Hogere Hotelschool en de opleiding Facilitair Management. Maar van stilzitten in schoolbankjes is ze nooit echt blij geworden. Het liefst verwerft, gebruikt én deelt ze haar kennis in de praktijk.

WAT DOET ZE?

Ze heeft 25 jaar ervaring in de hospitality-sector, of het nu gaat om operationele werkzaamheden, leidinggeven of on-the-job-training. Bij Voilà Advies focust ze op het laatste. Haar uitleg is toepassingsgericht en eerlijk. En ze staat altijd open voor vragen.

VOOR WIE ZOAL?

Van Sint Jansdal tot Liante en Amstelring: via Voilà Advies heeft Daniëlle bij diverse zorgorganisaties on-the-job-trainingen gegeven. Daarbij kijkt ze altijd of ze op de werkvloer ook nieuwe verbeterpunten tegenkomt.